Velkommen til Ejby IF

Nyt medlem? Læs om vores forskellige afdelinger og hvad vi tilbyder hos Ejby IF.

Ny hjemmeside

Kære medlem,

Velkommen til vores nye hjemmeside som fremover vil være vores knudepunkt for al kommunikation og administration.

For at sikre at alle data på alle medlemmer, nye som gamle er opdateret, har vi oprettet en profil for alle medlemmer på Petanqueklubben's hjemmeside. Du kan selv logge dig ind på hjemmesiden og rette dine data.

Tak og sportslige hilsner

Din Klub

Velkommen til Ejby Petanqueklub

Petanque er en afdeling under Ejby IF og er stiftet den 1. september 2008.

Vores flotte anlæg som kan mønstre op til 8 baner ligger på Ejby's idrætsanlæg ved siden af tennisbanerne. Her tilbyder vi træning for alle aldre, voksne som børn og samtidig ønsker vi at fremme et socialt samvær og kammeratskab i klubben.

Vi hjælper dig med at komme i gang med at spille Petanque, og kugler kan lånes af klubben i en prøveperiode.

Kom gerne og få nogle prøvetimer, så du kan se om det er noget for dig.

Håber vi ses til petanque i Ejby

Hovedsponsorer

Få de seneste opdateringer med på vores Facebook side.

Nyheder fra Ejby IF

Kommende Arrangementer