Velkommen til Ejby IF

Nyt medlem? Læs om vores forskellige afdelinger og hvad vi tilbyder hos Ejby IF.

Hvem er vi

Ejby Petanqueklub blev officielt stiftet som en underafdeling af Ejby IF. i september 2008.

Klubbens primære formål er:
  •  At fremme kendskabet til petanquespillet
  •  At øge udendørsaktiviteterne
  •  At udvide netværker
  •  At fremme det sociale samvær.
Alle har i princippet lov til at benytte det kommunalt ejede petanquebaneanlæg, som er beliggende ved tennisbanerne overfor Ejby Storskole. Som organiseret klub har vi ret til at benytte dels det store klubhus på stadion (til større engagementer) og dels klubhuset ved petanque- og tennisbanerne.

Indtil videre træner/spiller petanqueklubbens medlemmer hver torsdag fra kl. 13 og hver søndag kl. 10:00.
Medlemmerne medbringer selv de drikkevarer, man vil nyde i pauserne. Petanqueklubben afholder årligt internt klubmesterskab og klubben har indgået aftale med andre petanqueklubber om afholdelse af årlige venskabsturneringer.

Derudover har vi i Ejby Petanqueklub fællesspisning flere gange om året ligesom andre arrangementer end petanquespil og spisning kan komme på tale. Petanque kan spilles af alle, da det ikke kræver stor fysisk udfoldelse.

Petanque er et spil med mange regler og de p.t. værende medlemmer kender reglerne godt og hvis man ønsker at blive medlem af klubben skal man blot møde op på en spilledag og evt. prøve at spille med. Udstyr kan som hovedregel lånes.
Vi har et dejligt samvær på vores spilledage med dette herlige spil så kontakt os.

Se information om kontingent her

Velkommen i Ejby Petanqueklub

Hovedsponsorer

Få de seneste opdateringer med på vores Facebook side.

Nyheder fra Ejby IF

Kommende Arrangementer